sobota 16. června 2018

ŠTĚPÁNKA

Zdravím Vás u dalšího víkendového článku! Minulý týden mi vydat článek bohužel nevyšlo, i když jsem fotky měla připravené, ale bylo toho nějak moc. Tentokrát bude článek plný fotek mé kamarádky Štěpánky, kterou jsem asi dva týdny zpátky fotila v zámeckém parku. Škoda, že u nás pořádně neprší takže tráva má blíž k senu a fotky na ni vypadají ošklivě. Takže nám zbyla zámecká zeď, růže a lavička, ale i tak si myslím, že se fotky povedly a já jsem s nimi spokojená. 
Všechny snímky jsou foceny na pevnou padesátku, kterou mám od Vánoc a miluju ji! Jediný co mě občas štve je to, že párkrát musím docouvat do nějakého křoví nebo se nalepit na budovu, abych měla fotku tak, jak chci. Ale to je hold oběť pro bezzoomové objektivy za to, jak skvěle fotí.


Baví Vás fotit? Na co fotíte nejraději? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)