neděle 28. června 2015

SOME SUMMER OUTFITS

Tak se po měsíci hlásím zpět! Konec školního roku byl prostě absolutně hektický a já nestíhala absolutně nic. Teda stihla sem toho opravdu hodně - Slovensko, Rakousko, Německo, grilování, školní výlet, Votvírák, brigádu, turnaj, ... No nebudu vypisovat všechno, ale až se Roxanka umoudří a pošle mi fotky z našeho výletu přidám článek o Bratislavě a Vídni. Teď přicházím s letními outfity. Normálně sice nosím spíše tmavé barvy, ale tak nějak se mi k létu nehodí takže přicházím s várkou zářivých barev. A mám dokonce i dvě "růžová" trička! Což je u mě opravdu veliký zázrak. Jinak mám taky pocit, že jsme jediná škola, která končí až v úterý, no hrůza. Ale teď už trochu toho léta (i když venku to tak spíš nevypadá).
Tričko z prvního outfitu mám vážně ráda. Kupovala sem ho v Lídlu když sem nakupovala na nějaký výlet. Jako neříkejte, že není skvělý! Je sice pánské, ale za 99 korun? No neberte to! A navíc ani jako pánské nevypadá, v H&M je prakticky stejné, akorát dámské a za 350.
První růžová. Toto tričko sem si kupovala když sem byla s kamarádkou v Praze a když sem ho tam viděla musela sem ho mít. Je ze strašně příjemného materiálu a na léto naprosto ideální. Jinak zbytek je černý, protože by to na mě bylo moc barevné:D.
Aspoň jeden černo-šedý outfit se tu ukázat musel. Další moje oblíbené tričko, které nosím prakticky vždycky, když je vyprané. Je sice trošku průsvitné, ale není to tak hrozné a nejlíp je v něm ve velkých vedrech. Takže na Votvíráku posloužilo naprosto perfektně.
Tato košile je ze stejného dne jako růžové "tílko" o 2 outfity výše. Když sem ji viděla musela sem ji mít, protože kdo by nechtěl košili s ananasy? A navíc jsem ji ulovila ve slevě.
Jak jsem již avizovala druhý "růžový" outfit nám zakončí tento článek. Tyto tílka na špagetových ramínkách z C&A mám opravdu moc ráda. Mám je doma asi v 8 barvách a černé a bílé mám dvakrát. Jediný co mě trošku štve je to, že je začali dělat kratší než byly, takže z nich lezou záda, ale v létě to není zas takový problém, v zimě to bude horší.
Který outfit se vám líbí nejvíce?

3 komentáře:

  1. najviac sa mi páči druhý a štvrtý outfit :)
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  2. Žeriem tú ananásovú košieľku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné outfity, škoda, že je nemáš vyfocené na sobě :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)