neděle 17. května 2015

SOME PHOTOS

Absolutně nic nestíhám (a takhle by se asi neměla začínat článek co?). Takže zdravím vás, jak se máte? Já se mám nehorázně natěšeně, protože příští víkend jsem v Bratislavě a ve Vídni s kamarádkou!♥ Horší je, že do té doby musím stihnout tak milion věcí, hlavně připravit se na ročníková testy z fyziky a výtvarky a dodělat absolventskou práci což je naprosto děsný. Navíc teď o víkendu chodím na brigádu takže jsem celé odpoledne pryč a, achjo. Ale konec rozkecávání se, jen sem vám tím chtěla oznámit, že další článek bude až po ročníkových testech (což je kolem 26.). A teď už k fotkám (některé jsou starší a mám na nich ještě dlouhé vlasy, achjo).

Víkend v Liberci s kamarádkou, mojito ze zoo a nejlepší Bubble mania! (všechny kombinace jsou nejlepší)
VK Dukla Liberec vyhrála titul takže jedna společná s pohárem, trenérem a ředitelem // Fotky s holkami z volejbalu:)..
Ještě trochu fotek z Dukly (a nesmějte se mi, že jeden je o dvě hlavy vyšší a druhej se ke mě krčí jako k malý holce, já za to nemůžu!)
Fotky ze setkání filmových klubů v Praze. Byla jsem tam už podruhé a opět to byla skvělá akce. Tentokrát i s Německými filmovými kluby (pro někoho kdo neumí německy ani slovo a angličtina nepatří mezi nejlepší je to docela oříšek, ale zvládla jsem to)
Ještě jedna klubáková // Pocta jablku a Pietu Mondrianovi, jedna z mála věcí co se mi docela povedla nakreslit (vím, že samochvála smrdí, ale mě se to vážně docela líbí) // mapa Liberecké zoo
Fotka z maturiťáku s kamarádem (nesnáším moderování, věřte mi!) // dort pro kamarádku k 17nám // chleba se zapečeným sýrem, mňam // oslava narozenin // umělecká fotka kamarádky
nejlepší konfetová fotka // já n.2 // ve vesnici máme u rybníka altánek a tam jsou takhle stopy ptáků // ripped jeans a converse, hádejte co s kamarádkou rády nosíme:D

1 komentář:

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)