pátek 8. května 2015

RIPPED JEANS

Snad největší hit současnosti - roztrhané džíny. A ještě lépe pouze na kolenou takže se samozřejmě nikdy nevyhnete trefným poznámkám (ale o těch sem psala i ZDE v mém outfitovém článku). Lidé starších generací tento "hit" asi nikdy nepochopí, ale tak to je. Svět se mění a dnešní móda se sice hodně vrací zpět, ale také přichází s "novinkami". Letos se u nás s roztrhanými džínami doslova roztrhl pytel. Najdete je v každém obchodu, v každé barvě. Ať už to jsou boyfriendy nebo slimky najdete je v prakticky všude. Mě osobně se tato móda líbí a mám moc ráda kombinování stylů - např. sáčko a k tomu roztrhané džíny. A právě proto jsem se rozhodla vám dnes přinést trochu inspirace.

Líbí se vám roztrhané džíny? Který outfit je podle vás nejlepší?

3 komentáře:

  1. Ripped jeans mám veľmi rada, sama ich nosím :) páčia sa mi všetky outfity, každý má niečo do seba
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
  2. Ripped jeans mám ráda, ale celkem blbě se shánějí. Buď jsou příliš drahé nebo se mi nelíbí barva a většinou mají ty díry udělané tak, že se mi to nelíbí :D Takže jediné, které mám, jsou ze sekáče za 15,-, kterým jsem musela k dírám trochu pomoci :D
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  3. Ripped jeans sa mi veľmi páčia, no nijaké doma nemám. A už ani staré rifle, z ktorých by som si ich dokázala vyrobiť. No veľmi by som ich chcela a raz som si už aj skúšala boyfriend jeans, no nebola som si nimi až tak istá. :)) ...a máte veľmi pekný blog! <3 :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)