sobota 2. května 2015

NEW IN #17

Zdravím Vás u new in článku! Abych byla upřímná, tak já sem do teď měla doma co se bot týká jenom samé tenisky a jedny oxfordky (+ boty na podpatku, které nosím jenom na speciální příležitosti) a už dost dlouho si říkám, že bych potřebovala i trochu jiné boty,  tak jsem se vydala do MB za účelem koupě bot na léto. Měla sem vybrané slipony v C&A, které vůbec neměli. A tak sem koukala po balerínách a nějakých sandálkách. No, sandálky sem nesehnala, ale tak není všem dnům konec že. Jen příště nepojedu do Boleslavi, ale do Liberce (ten výběr je diametrálně odlišný). Až na boty je dnešní new in strašně nudné, ale ne vždycky se kupují takové ty super-skvělé věci. Někdy je potřeba nákup "obyčejností".



1 - Vybrat balerínky to byl opravdu nadlidský úkol! Velikosti 39-40 jsou snad vyprodané jako první, protože sehnat obyčejné černé v této velikosti prostě neexistovalo. Na konec jsem si vybrala tyto a jsem nadmíru spokojena. Jsou krásné, pohodlné a mamka mi doma řekla, že jsou na nich "puntíky" čehož jsem si já vůbec nevšimla. Ale má pravdu. balerínky - CCC
2 - Další boty mají takový docela zajímavý tvar/střih. A navíc jsou proužkované, takže zase trochu něco jiného. Doma jsme se dohadovali jestli ty proužky jsou černý nebo tmavě modrý, na konec se rozhodlo, že tmavě modrý. boty - GATE
3 - Nevím co bych k tomu mohla napsat, prostě obyčejné zelené svíčky za pár kaček. Sice nevoní tak, jako ty s IKEI, ale nevadí. svíčky - KIK
4 - Olejový odličovač od Baley. Já se odličuji ve sprše, takže sem potřebovala nějaký odličovač do sprchy a chvíli před odjezdem jsem koukala na jedno video na YT kde o něm mluvila Get the louk tak sem si řekla, že ho zkusím a uvidím. Odličovač - DM
5 - Celkem obyčejný řetízek z kiku, který podle mě oživí každý outfit. Hlavně tedy v létě, protože já mám doma většinu věcí jednobarevných takže se to snažím "dohnat" řetízky. Řetízek - KIK
6 - Úplně obyčejné ponožky do balerín a jiných podobných bot, vůbec nevím co bych k nim napsala, možná asi jen to, že jsou z C&A.
7 - Zase celkem nudná záležitost - linky na oči. Mě začaly vysychat moje od essence, tak sem si řekla, že zkusím linky ve fixe a uvidíme. Linky - Miss sporty - DM
8 - Aktuálně mám doma troje sluneční brýle - tyto nové, zelené a hnědé s trochou gepardího potisku. Tím, že nosím dioptrické brýle, tak sluneční moc neunosím, ale pak když je léto, tak většinou dioptrické zahodím a k vodě nebo na výlet radši vezmu ty sluneční. Sluneční brýle - C&A
9 - No tak to asi vůbec nebudu komentovat, prostě super roztomilé kopretinované propisky, protože první balení už sem vypsala. Propisky - KIK

4 komentáře:

  1. ahoj, máš super vkus! Všechno co jsi přidala bych si ihned koupila taky :)
    také nakupuji v Liberci, nejsem sice odtud, ale jezdíme tam a budu tam chodit na střední :)
    http://blogbyflower.blogspot.cz/search?updated-min=2015-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2016-01-01T00:00:00-08:00&max-results=1&view=classic

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné kousky! Hlavně ty botky a ponožky no a ještě ty brýle asi se pro ně zastavím :D !
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. ty proužkaté! na léto ideální :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa najviac páčia tie ponožky :-) sú rozkošné

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)