pondělí 26. ledna 2015

SOME OUTFITS

Vítám Vás u dalšího článku na mém blogu!
Máme tu opět pondělí, tudíž další článek. Tentokrát je to taková směsice outfitů, které jsem měla na sobě různě během svátků, na výletech a ve škole. A jelikož u mě vždy vítězí pohodlí jsou tyto outfity všechny super pohodlné! Tak konec vykecávání a pojďme na to!:)

Začneme jednoduchým outfitem s tričkem s potiskem. Tento typ triček zas tak často nenosím, ale když najdu nějaké tričko, které se mi líbí tak si ho koupím. Stejně to bylo i s tímto medvídkovaným tričkem z House:). Tento outfit jsem na sobě měla, když jsme byli v kině na Interstellar (a mimochodem filmu dávám 3 z 5 hvězdiček, ale kdo miluje sci-fi tak se mu to asi bude líbit více)
Tento outfit to vyhrál na akci na které jsem byla s volejbalisty a bohužel sem ho na sobě od té doby neměla, protože dost volejbalistů kouřilo takže šátek je pořád nevypraný a smrdí kouřem, ale tričko jsem na sobě měla zrovna dneska. Líbí se mi barva a detail kapsičky, která je z krajky (stejné tričko mám i v černém).
Na Nový rok v tomto outfitu bylo fajn!:) Bohužel kvalita fotky není úplně 100%, protože blesk strašně zesvětlil černé tílko s kytičkami (které je mimochodem strašně super!), ale doufám, že to nevadí.
V tomto oblečení jsem byla v Praze v Národním technickém muzeu a trochu jsem si nadávala, že jsem si vzala jen tu vestu, ale kdo by tušil, že mají v NTM takovou zimu. Ale přežila jsem to, nezmrzla a outfit si velmi oblíbila takže jsem ho na sobě měla hned několikrát (s různými obměnami).
A jako poslední tu máme můj prvolednový outfit do školy. Květovanou košili jsem dostala k Vánocům. A po dnešním článku musím vypadat trochu jako blázen do kytiček a kytičkovaných potisků, ale to není pravda (upřímně řečeno - šátek, tílko a košile jsou asi moje jediné kytičkované věci) takže se to jenom takle hezky sešlo:D.

Který outfit se Vám líbí nejvíce? Nosíte radši trička/tílka nebo trička s dlouhým rukávem?:)

3 komentáře:

  1. Nejlepší je poslední outfit, ale bylo těžký vybrat ;))
    A jodpověď k tvé otázce... nejradši nosím trička s krátkým rukávem, protože se nesícítmmoc dobře ani v tílkách, ani v dlouhých rukávech (to jsou výjimky:))

    OdpovědětVymazat
  2. Super outfity! :) Jen škoda, že je nemáš vyfocené na sobě... :) Já nosím nejradši tílka, protože mám divnou postavu a u triček mi často nesedí rukávy... :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)