pátek 23. ledna 2015

NEW IN (cosmetics)

Zdravím Vás u dalšího článku!
Tak jsem se rozhodla vám tento týden přidat další článek a to new in:). Tentokrát jenom co se týká oblasti kosmetiky, protože já nejsem moc člověk, co by zkoušel a měnil kosmetiku. Většinou když mi něco vyhovuje, používám to, dokud mi to vyhovuje. Takže se žádné velké změny nekonají, ale tentokrát jsem si za krátký časový interval pořídila docela dost nové "pečující" kosmetiky, tak jsem se rozhodla vám to ukázat. A rozhodně na některé produkty plánuji plnohodnotnou recenzi!:)
 To, že si koupím nějakou novou vůni jsem měla v plánu už opravdu dlouho a včera šla kamarádka do Tety a říkala, že tam mají slevy na vůně. No, tak jsem šla s ní a říkala jsem si, že bych si teda nějakou mohla koupit. A vyhrál to Playboy – VIP. Je to taková sladší kořeněná vůně a mě voní děsně moc moc moc:). Jinak doporučuji se do Tety podívat, mají zlevněné Playboye a Adidas a možná i nějaké jiné:). (Teta, 139,-)
 Mini verze tělového másla od Alverde s makadamovým oříškem a bambuckým máslem je skvělý pomocník ve sportovní tašce. Používám to jako krém na ruce a nezabírá to prakticky žádné místo. Ještě k tomu můžu připočíst, jak dobře to hydratuje a voní! Prostě za 30,- pro mě jako dělané:). (DM)
Tento deodorant od Nivea nemám rozhodně ani první, ani poslední. Je to jeden z nejlepších deodorantů, které jsem kdy vyzkoušela, a opravdu funguje. Funguje, i když nic nedělám i když jsem ve stresu a dokonce i když sportuji, takže pro někoho kdo pořád dokola dělá tyto činnosti - ideální. (DM, cca 80,- ve slevě 59,-)
Jako další tu mám Signal pastu, na kterou rozhodně plánuji samostatnou recenzi, až jí spotřebuji nebo skoro spotřebuji. Přeci jen bělící pastu na zuby nemůžu recenzovat po týdnu používání, ale zatím je můj názor to, že zuby vybělí tak na hodinu, dokud se nenajíte, ale uvidíme. (86,-)
Tento lak na vlasy jsem kupovala v naprostém spěchu a vlastně jsem ani pořádně nevěděla, co jsem popadla, kromě toho, že je ten nejsilnější, co tam byl (na moje vlasy je ta 6 opravdu potřeba!:D). Musím říct, že docela příjemně voní a ani vyloženě nezanechává na hlavě takovou tu "tvrdou helmu". I když se asi po vypotřebování opět vrátím k Taft lakům. (DM, 59,-)
Na tento olejíček na pleť od Saloos jsem slyšela recenzi od Flabgee a chválila to. Tak jsem si říkala, že to teda zkusím taky. Zatím o tom nechci dělat unáhlené názory a rozhodně plánuji plnohodnotnou recenzi, protože myslím, že hodně z vás bude zajímat jak na pupínky a pleť funguje 100% olej. (DM, 170,-)
Je to tak 3 roky zpět co jsem od Garnier používala jejich sadu proti pupínkům. Od té doby jsem Garnier v ruce neměla, až do teď. S kamarádkou jsme si vyměnily odličovače (mě nevyhovoval můj a jí tenhle) a myslím, že jsme teď obě spokojené, protože od té doby co ho mám doma, ho používám každý den a rozhodně nemám v plánu přestat!:)

Máte s nějakým tímto produktem zkušenosti? Jaké? Zkoušíte rády něco nového?

3 komentáře:

  1. Pěkný článek. :) Hlavně potom napiš tu recenzi na pastu, ať vím ,jestli to má cenu si ji koupit!:D

    http://beauty-cz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na recenzi na ten saloos olejíček :)

    OdpovědětVymazat
  3. vůně za stovku asi není žádná kvalita ne?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)