pondělí 12. ledna 2015

HIGH HOPES

Vítám Vás u outfitového článku!
Doufám, že jste do nového týdne nastartovali úspěšně!:) Já vcelku ano, ruštinu jsem přežila, zsv napsala a teď mě čeká hromada úkolů. Navíc jsem si půjčila v knihovně Osvícení, takže co dřív? Jeeej. No a teď už konečně k tomu, co jsem si oblékla. Outfit je ze včerejška, kdy jsem jela ke Steph, a pak na hokej. Takže sem moc nekombinovala. I když to nedělám ani normálně. Miluji jednoduchost a také málo barevné oblečení. Takže proto je (skoro) celý outfit černo-zelený. Jinak je to fakt vtipné, když tuhle bundu mám už asi 4 roky a poprvé ji obléknu letos (tak aby mi seděla), nojo kupovat velké věci se vyplácí. A ano skoro celý outfit je jinak z C&A (tak to bude většinou).

bunda: Dodipetto, šála: C&A, čelenka: C&A, mikina: Decathlon, tričko: C&A, džíny: Denim, hodinky: Casio, náušnice: GATE (černé), New Yorker (kamínek), boty: Decathlon
Máte nějaký oblíbený obchod? Kombinujete nebo sázíte na jednoduchost?


6 komentářů:

  1. tvuj blog je 'stay different'' ale já jsem nejak nepobrala, co je na tobe/tvem blogu tak jineho..
    neber to jako negativ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. náš blog se tak jmenuje, protože každý je jiný. jak ve způsobu vyjadřování, tak v úpravě článků a ve všem tomhle. tak proč si tak nepojmenovat blog? a jinak já sem třeba jiná už jenom v tom, co všechno se snažím stíhat:D ale to je už jiná;).

      Vymazat
  2. V jednoduchosti je krása, čo dodať :) outfit chválim :3
    KristynStonee

    OdpovědětVymazat
  3. Mikina je vážně boží! :)
    Tak přemýšlím, máš to focený dříve, nebo u vás není vůbec sníh? :D

    Fakynn (www.fakynn.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není u nás ani trocha sněhu:((:D.

      Vymazat
  4. Na tvůj blog jsem narazila úplně náhodou a moc mě zaujal! :) Tvé články se mi dobře čtou :)
    Právě s blogování začínám a nejspíš budeš mou inspirací :)
    Jinak můj oblíbený obchod je H&M a ZOOT, mám raději jednoduchost, žádné řvoucí barvy :)

    http://elsatheeagle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)