pondělí 5. ledna 2015

GET ORGANIZED

Zdravím Vás v prvním novoročním školním dni!
Původně jsem pro vás chystala trochu jiný článek, ale sáhodlouhý email od trenéra mi trošku narušil plány - zmizelo sluníčko dřív než jsem dočetla:D. A tak jsem se rozhodla přijít s trošku jinou alternativou. Podobný článek tady již kdysi byl (ODKAZ), ale co si budeme povídat, mám toho čim dál tím více a už mi nestačí  pouze diář na to, abych stihla vše, co mám. A tak mě napadlo - proč se nepodělit s tím, jak si organizuji čas? A proto je tu právě dnešní článek! Tak doufám, že vám bude k něčemu užitečný a trošku vás inspiruje:).

První dobrá věc je penál, překvapivě:D. Na stole mám s propiskami kelímek od Starbucks, ale ten sebou nikam nevezmu a proto je tu i můj penál z H&M. Klasický černo-bílý, ale opravdu prostorný a skladný! Jinak už od 1.1 mám před sebou na stole seznam novoročních "předsevzetí" a říkám si "jak já to sakra všechno stihnu?":D.
Další taková obyčejná věc je diář. Tento jsem si vyráběla sama a notýsek dostala od kamarádky k 17tinám (IKEA). Je to sice pracná, ale zábavná věc, každopádně dají se sehnat i krásné diáře, které odpovídají vaším představám:). A když ne? Notýsek, nůžky a barevné papíry jsou tu vždy!
Konečně se přesouváme z té nudné části k barvičkám! No řekněte, nepůsobí na vás tato fotka vesele? A nechcete aby takhle působily i vaše notýsky? Nejjednodušší je si barvičkami diář polepit jak jen to jde. Hlavně, lepíky najdete v každém papírnictví a investovat těch 30 korun se vyplatí! Věřte, že svítivě žlutého papírku s důležitou informací si všimnete spíše než tužkou napsané poznámky v rohu diáře. No a až bude informace nepotřebná, lepík sundáte a vyhodíte, není nic jednoduššího!
TO DO seznamy? Výborná věc! A nejvíce mě baví odškrtávat hotové věci (ano jsem lemra líná a zatím nic odškrtnout nemůžu:D), protože potom mám pocit, že jsem opravdu něco udělala. A navíc vím, že na nic nezapomenu (jako se mi povedlo zapomenout na sloh z ruštiny - bravo Báro! hlavně že na to myslíš celé prázdniny:D). A na barevných papírkách už se rýsují citáty a obrázky (hned mám pokojík barevnější)! Dají se sehnat v KIKu:).
TENTO kalendář mi přijde asi nejzajímavější věc z celého článku. Je zdarma ke stažení (Silva psala článek i s jinými kalendáři - ZDE). Dobře vidíte celý měsíc a víte co vás kdy čeká, sem já si budu psát kdy sem vydala jaký článek na blogu a také volejbal (ano už se opravdu těším na únorovou cestu do Lanškrouna a lednovou do Českých Budějovic). Takže pro mě ideální řešení - roztomilé a přehledné!:)

Doufám, že vás dnešní článek aspoň trochu inspiroval a že nejsem jediná, kdo absolutně nic nestíhá!:D 
Snažíte si taky nějak organizovat čas? Jak?

5 komentářů:

  1. Teď jsem objevila tvůj blog a bože!! Máš strašně krásný design, a článek je taky super! Hrozně se mi líbí ta lepítka:)
    Jinak s odškrtáváním jsem na tom stejně, pak mám ze sebe lepší pocit, že jsem toho strašně moc udělala :D
    Začínám sledovat tvůj blog a těším se na další články!

    barulittleinfinity.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,veľmi pekný príspevok
    Ale chcem sa ťa opýtať máš brutálne krásny design v čom si ho robila? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj:).. Hodně kombinuji programy kde tvořím, ale hodně je to photoshop, photofiltre nebo http://www.picmonkey.com/

      Vymazat
  3. Suprový článek! :) Máš strašně pěkný diář. Mě by ta zdánlivá neorganizovanost ale asi mátla a znervózňovala, takže můj vypadá úplně obyčejně - prostě jen popsané kolonky :D ale na to-do-listy si také docela potrpím. Hlavně protože vím, že jinak prostě nic neudělám. A máš pěkný penál, už dlouho také nějaký sháním, protože můj už je značně ušmudlaný a otrhaný. Jenže u nás HM ani nic podobného nemáme, takže dokud se nedostanu do Prahy, mám asi smůlu. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mám pocit, že bych mohla taky udělat podobný článek. Jsem totiž trochu puntičkář a rozhodně by mě bavilo se ze všeho vypsat!!!! Jinak úžasný článek!!
    http://sophiefashion.webnode,cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)