sobota 9. srpna 2014

NEW IN #16

Zdravím!:) Mám tu pro vás další new in:). Toto je takové C&A NEW IN, protože se skládá pouze z kousků z tohoto obchodu. Je to jeden z mých nejoblíbenějších obchodů a tentokrát sem ulovila něco ve slevách (spíš teda mamka) a jedno tričko teda ve slevě nebylo, ale já ho musela mít!:D 
Jak si úžíváte léto?
proužkované tílko - obyčejné, basic tílko, které je z neskutečně příjemného materiálu a navíc dost dlouhé takže skvělé!
tílko s melouny - na toto tílko sem koukala už od té doby co v C&A bylo, ale vždycky sem si řekla, že tílka s potiskem nenosím. Při mé poslední návštěvě sem si řekla, že na koncerty a akce s kamarádkami bude ideální a tak sem si ho zlevněné koupila. Nelituji, už se mnou bylo na pouti a aaaw:).
tričko my ♥ heroes - kdo mě zná, tak moc dobře ví, že já potisky prakticky nenosím. Ale když sem viděla tohle tričko tak sem si prostě okamžitě řekla, že ho musím mít:D. Kamarádka byla docela pobavená, protože já něco takového nikdy nenosila, ale tomuhle sem neodolala.:D
kopretinované šaty - tyhle šaty (a to pruhované tílko) sem dostala od mamky k budoucím narozeninám. A když sem je v tý tašce viděla byla sem úplně nadšená! Kopretiny, joo to je moje:)♥.

5 komentářů:

  1. pěkné věci :) to tričko se superhrdiny jsem si taky chtěla koupit :-D

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné úlovky :) C&A mám taky ráda :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Super věci, moc se mi líbí to tričko Heroes! :)
    V C&A nakupuji moc ráda, stejně jako např. v H&M! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají úžasně!
    Jinak dávám follow, a budu ráda, kdyby ses podívala na můj blog a pokud by se ti líbil, tak mi dala odběr. :)

    aNOVAM

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké věci :-) Nejvíc se mi líbí to květované tílko.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)