sobota 18. ledna 2014

ŽIVOT STŘEDOŠKOLÁKA

Předpokládám, že (skoro)každý čtenář tohoto blogu studuje na nějaké střední škole. Já chodím již pátým rokem na gymnázium, ale až letos jsem vlastně na střední. Vlastně to celé způsobilo moji neaktivitu, najednou jsem nic nestíhala a když už jsem měla trochu času buď jsem neměla náladu nebo jsem byla vážně unavená. A navíc se do toho v sobotu ještě motali taneční,který ať se to třeba nezdá tak jsou obrovský žrout času. To se v sobotu chystáte a celou neděli jste unavení a odpočíváte.
No, každopádně, hodlám to tu vážně dát do provozu a hodně moc rozšířit rozmanitost článků, tak uvidíme. Testový už skoro skončilo a bude klídek. jinak dnes jsem byla se Štěpánkou na Drábských takže určitě bude článek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)