neděle 19. ledna 2014

TRIP

Berme to jako foto-outfitový článek s deníčkem. V sobotu jsme se totiž se Štěpánkou vydaly na Drábské světničky mezi skály. Svítilo nám krásně sluníčko takže během cesty na horu jsme i sundaly bundy a šli jen ve svetrech. Cesta nahoru byla vážně vtipná, protože přeci jen to trochu klouzalo (miluji svoje protiskluzové botky, ale chudák Štěpánka) a velmi fyzicky náročná (obzvlášť když prý máte natrhané vazy v koleni, hahahah). Ovšem ten výstup stá za to, když jsme přišli do těžko dostupných míst nebyl tam nikdo, byl krásný výhled a my nafotily opravdu povedené fotky. Cesta zpátky byla veselé už jenom v tom, že když to klouže do kopce, z kopce to jde ještě hůř a to už ani mě boty nezachránily.
PODOTÝKÁM, ŽE BRÝLE NEJSOU MÓDNÍ DOPLNĚK. 
Hard core nasoukat se za úzký strom celá, aby koukaly jen ruce. Věřte mi.

Nejkrásnější výhled co jsem kdy měla.
Tuto fotku mám nehorázně moc ráda. Je to poprvé co mám sama sebe na úvodce i na tapetě a nevadí mi to.
Takhle z dálky to vypadá, že máme obě černé džíny a stejný svetr, ale ona má černé džíny, já tmavě zelené a svetr má taky každý jinou barvu. (Nevěříte?)
Říkala jsem, že se mi ty fotky líbí. Jsem jako socha Krista v Riu de Janeiru (hahahah:D:D).
Ano, ty džíny jsou tmavě zelené kdo nevěřil.
tričko: GATE, svetr: GATE, džíny: C&A, boty: Decathlon

3 komentáře:

  1. Ty botky ! :333333333333 Jinak super vkus na hudbu :3
    http://nikolapribylova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky jsou parádní. Ten výhled je skvostný a ta fotka jak se ti líbí , jak vypadá jako z toho Ria, tak ta se mi taky moc líbí ta je vážně hodně luxusní :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)