středa 22. ledna 2014

CANDLES

Aby to tu vše nebylo jenom o kosmetice rozhodla jsem se dnes napsat inspirativní článek a taky chystám DIY tak uvidíme jak vše dopadne. Jinak ve škole už máme "pohodičku" takže třikrát hurá přežila jsem nával testů. Ale tomu se dnes nechci věnovat. U mě v pokojíčku prakticky nonstop hoří nějaká svíčka, a tak mě napadlo, že zajdu na we♥it a přidám Vám sem trošku té svíčkové inspirace. A také ukážu vůně svíček, které teď zrovna pálím já.
Svíčky yankee candle zná snad každý, ale bohužel já je nemám šanci sehnat. Možná tak objednat přes internet což se mi vážně moc nechce. Ale musí vonět opravdu překrásně.

Teď aktuálně mám doma těchto pět vůní svíček a musím říct, že všechny jsou naprosto kouzelné, ale vede vanilka s višní *_*. Jsou to takové ty obyčejné svíčky co jich šest stojí asi 15 korun, ale voní pěkně. Tak proč ne.:)

Teď troška té inspirace, některé nápady mě opravdu zaujaly tak třeba zaujmou i Vás.
Tak to by bylo vše z dnešního svíčkového článku. Co Vy a svíčky? Máte nějakou oblíbenou vůni?

6 komentářů:

  1. u nás sa síce yankee kúpiť dajú v phanta rhei, ale tá cena je neskutočná, takže radšej kupujem sviečky v ikei, kde majú dobrú cenu a krásne voňajú. moje najobľúbenejšie sú asi hruška a čučoriedky:)
    http://dolcemejsy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. presne, yankee candles môžu vyzerať a voňať skvelo, ale tá cena :( je mi proste lúto za to "vyhodiť" tolko peňazí :/
    simonnezacko.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Sú užasné :3 ale drahé. A aj tak mne mama moc nedovolí zapalovať sviečky :(
    veronnicag.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. U nás se taky ty svíčky yankee candles koupit nedají, ale chtěla bych je. Teta je má a jsou boží, ale jsou docela drahé..

    OdpovědětVymazat
  5. Tie sviečky môžu naozaj neskutočne voňať. Škoda, že sú také drahé :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)