středa 16. října 2013

DO OR DIE

Nic nenaštve víc než to, že jdete po dlouhatananánské době vyfotit outfit a po uložení fotek do počítače zjistíte, že si taťka hrál s citlivostí čipu a nevrátil to! Takže fotky jsou takové rozpixelizované, ale s tím nic neudělám :(. Ale jinak jsem s nima spokojená což se mi často nestává. Asi se mi dostal podzim pod kůži a mám radost ze všeho. :) Dnes sem měla takovou jednoduchou a pohodlnou kombinaci - legíny, tílko, košile a šála, ale líbí se mi to. :) Co Vám?

top: C&A, legíny: Takko, košile: Vintage, svetr: C&A, boty: Globus, šála: mamka pletla :P
Listíííí ♥

4 komentáře:

  1. pekný šál :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem třeba tu kvalitu poznala až na nějaké druhé nebo třetí fotce, ale myslím, že to není nic hrozného a outfit je pěkný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)