středa 30. října 2013

50/50

Zdravím Vás s postele. Prázdniny pomalu končí a zítra škola (achjo) to volno sem opravdu potřebovala a opravdu jsem si ho užila! Vlastně každý den jsem dělala něco jiného a všechno stejně super (o jednom dnu určitě ještě uslyšíte:)..). Ovšem začala mě zlobit nemoc tak odpočívám, dokud to jde, abych na zítra a na sobotu byla FIT. No v posteli se nejlépe kouká na filmy takže, jsem samozřejmě hned využila situace a koukla se na film 50/50, který jsem "našla" úplnou náhodou. Malé tajemství - mám pro Vás připraveno spousta kosmetických produktů a fotek, ale to někdy příště :). Teď už film!

Jak tento film popisuje csfd?
Pětadvacetiletý Adam žije obyčejným životem se svou přítelkyní a prací. To ovšem jen do chvíle, než ho zasáhne zpráva, že má rakovinu. Nečekejte však dojemné drama, ale komedii o tom, jak se hlavní hrdina a jeho okolí s osudnou zprávou vypořádá a o tom, jak se svou zákeřnou nemocí bojuje.
Jak tento film popisuji já?
Distributor tento film vystihl pouze velmi stručně, mě to přijde jako škoda, protože film, který má na csfd 82% je podle mě (a i podle ostatních lidí) velmi slušný takže se mohl malinko rozepsat (to pro příště anooo:D..). Tak se alespoň trochu rozepíšu já. Obyčejný život Adama s jeho přítelkyní je až v příliš nudné rutině, která se změní po vyšetření a zjištění rakoviny. Najednou je všechno špatně, jeho přítelkyně ho podvádí, kamarád ho využívá k získání holek, máma šílí a je nucen chodit k psycholožce, která ještě nemá dostudováno a je to prakticky třetí pokusný králík z čehož rozhodně není nadšen a ze začátku se vůdčí ní hodně uzavře. Tento film je ukázkou ošklivé, pravdivé reality, ale je velmi dobře natočen a Anna Kendrick (mladá psycholožka) hraje opravdu výborně (vlastně jsem se na tento film podívala kvůli ní) a osloví svým chováním, které vypadá opravdu přirozeně. Jak skončí film? Jak dopadne Adam po operaci, na kterou musí? Tak to už Vám neřeknu, protože právě to je na tom filmu tak skvělé. 
Věřte nevěřte recenze na film/knihu trvá napsat mnohem déle než na nějakou kosmetiku, protože jsem stále, stále a stále nespokojená :D:D! Takže ode mě s knihami a filmy budete mít zase na chvilku pokoj :). Jinak takový tip, dočetla jsem Alchymistu (od Paula Coelha) a opravdu doporučuji. :))

4 komentáře:

  1. Těším se na fotky a recenze!
    Tento film jsem ještě neviděla - na filmy se moc nekoukám, ale i tak díky za typ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem o tomhle filmu slyšela :)
    Jinak nominuji tě -> http://bublinky.blog.cz/1310/liebster-blog-award-tag

    OdpovědětVymazat
  3. Dík za tip, tenhle film se mi celkem zamlouvá ;).

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to strašně dobře, ale na uložto jsem to nenašla :/ můžu se zeptat, kde jsi se na to koukala ty? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)