pátek 9. srpna 2013

Outfits on WE♥IT.

Hlásím se s druhým článkem, ahoj!
Jak se vám vede? Já za chvíli odcházím na trénink a pak na volejbal, ale rozhodla jsem se vám ještě něco ukázat. :) Už dlouho vlastním účet na we♥it a rozhodla jsem se, že tam budu přidávat outfity, které nosím nebo které se mi líbí, ale všechno bude z mojí skříně a mnou focené takže tady máteukázku prvních tří outfitů, které jsem tam přidala. :) Moje we♥it!
Máte we♥it? Který outfit se vám líbí nejvíce?
Hahahahahahahahah

8 komentářů:

  1. Krásné obleční! :)) ten druhý je nejlepší:) ! kde jsi sehnala ty plavky? :) měla jsem podobné, ale už jsou bohužel po smrti :/

    OdpovědětVymazat
  2. Máš stejnej mobil jak já :33

    OdpovědětVymazat
  3. 2 je úžasný:))) a uži si tréning:))

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že je to výborný nápad a máš je i kvalitní, takže si myslím, že se lidem budou líbit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny jsou super, ale úplně nejvíc se mi líbí ten třetí! :)

    OdpovědětVymazat
  6. všechny sou super :) zaujali me ty plavky a a pak celý první a druhý obrázek, nádhera:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)