čtvrtek 22. srpna 2013

New In. #3

Zdravím ve slunném dni.
Jezdím do MB na brigádu a dnes když sem končila potkala sem mamku takže jsme si museli udělat aspoň něčím radost. Mamka si koupila šátek a já dostala skvělé oxfordky (♥!). Jinak šampony mi už došly takže ty byli potřeba a sluneční brýle sem sehnala ve výprodejích v C&A. A protože moje mamka má teď ráda indiány koupila nám lapač snů, já mám hnědý a ona tmavě modrý. Už mi visí pěkně nad postelí (jelikož mám palandu tak je skvěle na stropě) a těším se jak bude chytat sny.
Co jste si naposledy koupili Vy?
oxfordky: House, šampon a kondicionér: DM Balea, sluneční brýle: C&A, lapač snů: krámek s květinami a dárky

4 komentáře:

  1. týjo! máš strašně hezký desing blogu!:O uplně ti závidím. :O

    OdpovědětVymazat
  2. Každý básni o super a aj lacných okuliaroch vo výpredaji v C&A, asi tam skočím pozrieť :D (tie tvoje sú krásne btw) :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)