pátek 16. srpna 2013

Counting Stars.

Zdravím Vás s pátečním outfitem.
To to TAK rychle utíká, já už mám volno jen do příštího pátku a pak vzhůru na soustředění kam se uplně nehorázně těším!:) Včera jsme měli třídní sraz a bylo tak fakt dost srandy, i když sem na něj došla až po půlnoci protože jsem byla s Honzou u spolužáka, ale bylo to dobrý. :D I když nikdy by mě nenapadlo, že dva kluci se budou bát tak, že když vypnou veřejný osvětlení tak se otočí a zdrhnou domu a nechají holku uprostřed silnice. :D:D:D Ještě, že se nebojím jinak bych je asi zabila. :D
Libí se vám outfit? Máte rádi mint barvu jako já?
Smile (:

V tomto článku miluji dvě věci. Tu písničku a ten svetr!!♥ Jinak toto je moje nejčastěji nošená sukně, která se mi líbí úplně se vším. Jinak tyto fotky jsou vážně bláznivé. :D
Netopýr?

4 komentáře:

  1. Outfit je moc hezký a sluší ti :) já moc na sukně ale nejsem... Mint barva se mi líbí, ovšem nenašla jsem ještě kousek oblečení, který by vypadal hezky a měl tuhle barvu :/ Na nehtech je mint taky super!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky, nádherný outfit, nádherný účes ;) Moc Ti to sluší. Líbí se mi Tvůj styl ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)