úterý 9. července 2013

It was LEGENDARY.

Všechny vás tu zdravím!:) Jak užíváte prázdnin? Já stále někam jezdím, někde spím nebo něco dělám a jsem ráda, že mm plné prázdniny. I když teď musím hodně brigádničit což mě nebaví, už aby to bylo za mnou!:D Každopádně z neděle na pondělí jsme stanovali u kamaráda taková ta naše známá super parta, kterou prostě miluju. Tak jsem se rozhodla udělat výcuc použitelných fotek a vyprávět vám co jsme celou dobu prováděli, protože nejít spát bylo fakt vtipný.
Na této fotce chybí Kuba, tak jsem ho přikreslila:D

První co když jsme přišli tak jsme se koupali a slunili:)
Hooodně jsme se slunili :D
A oblíbili jsme si Libora psa Trixi (nebo jak se jmenovala nebo jak se to píše:D)
Pili jsme, dělali jsme ksifty:D
Dali dohromady všeeechny naše zásoby, ne nesnědli jsme všechno:D:D Ani nevypili..
Kobraaa a pozdrav slunci:D
Ty stojky byli fakt zajímavé:D..
A na konec se vydařila i Áňě:))
Trixi jsme taky nabídli, ale odmítla:D
Tak jsme se vydali na hřiště do Bakova:D ještě stále bez Kuby, protože nedorazil:D
Kopání do branek, házení na koš, tuna legrace:)
Tohle bylo docela strašidelný, chudák Áďa:D
Poslední zamávání hřišti a pak..už i s Kubou vzůůru na Zvířetice:)
Výhled ze Zvířetic:)
Zříceniny jsou krásný v zapadajícím slunci:)
:))
JUMP! (y)
Jsme tam nahooře!:D A cesta domu skoro po tmě:D
Zahráli jsme si Alias, řeknu vám. Parádní hra!:D Hrála sem s Liborem a bylo to super:D Pak jsme tancovali polku po zahradě protože on ji umí a mě ji učil:D
No.. a čtyři z nás se v půl 4 ráno vydali k morovýmu sloupu na procházku, a poslouchali dechovky v okně:D
Noo a já ještě pozorovala hvězdy - viděla sem jich 7 padat!:3 Koukali jsme na západ i východ slunce:D Potkali jsme sovu a já už zase znám o trochu víc souhvězdí. No a samozřejmě nesmím zapomenout na koukání na Disney Channel v půl 7 ráno kdy jsme všichni usínali v křeslech:D ale Sladký život Zaca a Codyho, Jonas, Sony ve velkém městě a podobné seriály si prostě nemůžem nechat ujít!:D
Řeknu vám, že tahle parta je prostě skvělácká!:) užíváme spolu spoustu srandy a nehádáme se. We are FOREVER YOUNG!:)
Joo a cesta domu pro mě byla taky zajímavá:D Z Malé Bělé sem šla do Bakova pěšky (asi 2 km) kde mi měl jet vlak, ale nejel, tak jsme jela busem do MH a z MH pěšky do Březiny:D (tak 8 km) kde jsem nasedla na vlak s vezla se  ten kousíček domu, protože nohy v žabkách umíraly!:D
Baví vás takovéto moje prázdninové články a mám v nich pokračovat?:)

1 komentář:

  1. Áňa forever<3 (až na tu nepovedenou stojku:D). Takže už můžu spát, než přijde naše sláva, a pak budem slavý a všichni lidi z tvýho blogu budou chtít podpisy:D.
    Ty fotky jsou suprový:). Asi tak 20 úžasnejch fotek od Honzy,potom vtipná fotka od tý babky, nějaká hra s míčem,která jsme zapoměla jak se jmenovala, a pak nejvtipnější fotky - lítání a pózování:D.
    Ano Baru, že se ptáš, samozřejmě že pokračuj s prázdninovýma takovýhlema článkama! :)

    Just <3333333333333333

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)