sobota 8. června 2013

Vltava 2013.

Tak konečně mám fotky z Vltavy a samozřejmě se musím pochlubit! Ten "týden" byl naprosto úžasnej a já si ho uplně nejvíc užila tak jsem se rozhodla z těch 600 fotek udělat užší výběr a vybrala jsem ty společný nebo ty co se mi líbí. Omlouvám se těm jejichž fotky zveřejním, ale nenadávejte na mě! Jsou na FB kde si je můžou prohlédnout všichni vaši přátelé a tady vás nikdo nezná!:D
Kotvení v Praze na hlavááku
V kupé si k nám přisedla strašně vtipná paní!:D // Trošku bordýlek ve stanu, no.
Pádla, vesty, barely, lodě a jede se! 
Nejlepší holky:33 společně s Kath. // Zahrajeme si hru.. najděte v tý lodi holku:D:D chudák:D.
Před vyražením, barelujeme a spousta z nás objevilo, že jsou barely dost malý:D.
Nejlepší spolusedící, spolustanařka, spoluloďkařka, prostě nejlepší ***** (berte to jako jméno:D) :))
Po nudné výpravě na "Státní hrad Rožmberk" na nás vykouklo sluníčko:)
Karty, který sem nehrála:D:D // Sjíždíme jez!
První den, největší zima a my hodinu čekáme na ty, kteří se cvakli u jezu! A chudáci ti zmrzlí co se cvakli a už tam byli://
Už nikdy nebudu Irče nabízet zeleninu když mě fotí:D:D // "Heej Irčo" Nefoť" Já telefonuju" :D:D
Obědujeme! Po dlouhé trase konečně odpočinek.
REBELKY!! // Kempíííme:3
Cesta zpět byla velice únavná, ale já měla aspoň pohodlné lehátko:D (mám pod sebou pytel se spacákama a tak:D)
Táborákujem // Facepalm:D aneb když vám de do očí kouř a ještě k tomu blesk z foťáku :D
Poslední fotka, sbohem Vltavo, sbohem týdne bez hádek. Ale ty 2 km do kopce s taškama byli náročný:D
Tak fajn to by z fotek stačilo, mám jich moc, ale všechno sem rozhodně dávat nebudu! Ještě uvidíte pár fotek v Instapostu, který zveřejním někde během příštího týdne:)
Tak se tu (S)Mějte!:)

3 komentáře:

  1. :D směju,směju, ale máš hezký plavky, to je plus!:D Jinak jste skoro stejně vtipný jako my, ne-li víc :D a ty barely máte pěkně na hovínko, my měli jeden, ale jednou tak velkej. Do tohodle by se mi nevešel stan o_O :D

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám obídek a kempování v Modřínu na Lipně :) a Zlatá Koruna - celý moc hzký městečko.
    Pěkné fotky a plavky!

    OdpovědětVymazat
  3. super fotky! musela by zábava! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)