pondělí 24. června 2013

Trance.


Minulý týden jsem byla s Cath. na novém filmu Trans, který ještě před premiérou v ČR měl na csfd 70%! Režisér Danny Boyle, který natočil tento film tak natočil i Trainspotting což je jeden z mých oblíbených filmů. Na Trans sem se moc těšila a když sem seděla v kině tak jsem si uvědomila, že vůbec nevím do čeho jdu, co to bude za film a zapomněla jsem i to co bylo v traileru, protože jsem ho viděla tak před měsícem:D. Režisér samozřejmě nezklamal a moc se těším na jeho další film co vyjde v roce 2016, ale jméno vám radši říkat nebudu:D.

Jak tento film popisuje csfd?
Historik umění Simon (James McAvoy) pracuje v aukční síni, kde se draží umělecká díla. Spolčí se zločineckým gangem a dohromady ukradnou Goyův obraz v ceně milionů dolarů. Po ráně do hlavy, kterou během loupeže utrží, však zjistí, že si nevzpomíná, kam cenné dílo ukryl. Když k nalezení odpovědi nepomůžou fyzické výhrůžky ani mučení, rozhodne se vůdce gangu (Vincent Cassel) k netradičnímu řešení. Najme hypnoterapeutku (Rosario Dawson), která se ponoří do nejtemnějších koutů Simonova podvědomí. Čím hlouběji postupuje do jeho narušené mysli, tím více je v sázce. Hranice mezi touhou, skutečností a hypnotickou sugescí se smazávají a mizí.
Jak tento film popisuju já?
Tento film má 101 minut což mi příjde tak akorát, ale co všechno se v těch 101 minutách odehraje je až nemožné! Režisér opravdu umí "šetřit" s časem protože v poslední půlhodině filmu se všechno zamotalo ještě víc, ale na konci jsme se dočkali dokonalého vysvětlení a pochopení. Film je plný akce a člověk se v sedadle nikdy nebude nudit. Herce co zde hrají jsem neznala, ale ráda jsem je poznala, protože hrají moc dobře. Kdo na tento film půjde, myslím si že nebude litovat a navíc výjde z kina překvapen, protože film skončí uplně jinak než jak se na začátku (a celý film) zdá být.
Doufám, že sem vás na Trans aspoň trošku nalákala a někdo se třeba rozhodne se na něj podívat:).
Jinak dnes jsme se fotili, nenávidím když nám počasí zkazí naší "poslední" fotku!!!:(

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)