úterý 25. června 2013

Blaník 2013.

Naše třída byla znova na výletu, ale tentokrát byl náplňově mnohem horší než Vltava kde jsme prostě pluli. Tady jsme museli studovat nějaký pitomý brouky, šplhat se ve 40°C na Blaník a v noci prolejzat les a hledal ztrouchnivělé dřevo. Fuj!:D Dobře uznávám, že tento výlet byl náplní strašně nudný, ale naše třída tý učitelce dala pořádně zabrat a i tak jsme si to užili, protože je to náš poslední společný projekt. Udělala jsem "výcuc" z těch 800 fotek co Irenka nafotila a tímto jí i děkuju (i když si to nepřečte:D) že naší třídě dělá tak skvělého fotografa!
Naše první reakce "Tohle není koncentrák?"..

Já s *vyhvězdičkovaný jméno* // *vyhvězdičkovaný jméno* s naší úžasnou fotografkou
já s fotografkou u lampy co vypadá jak z Narnie:) // já s H. na místě, ktrerý je prej děsně romantický o.O :D
AHA! horší věc vymyslet nemohla:/ // s *vyhvězdičkovaným jménem* jsme si povídali o muzice:) "It's my life!"
Jsme na Blaníku! Ano! .. teda ne:D fuj to bylo vedro // není nic lepšího než po náročném dni skočit do ledové řeky kde je vody po kolena:D
někdo z toho srandu mít musí, co lidičky?:D // stráášně zábavný ekocentrum o.O
BANG! Ta hra naší třídu totálně pohltila:D:D
Jedeme domu! // Moji spolužáci nejsou normální:D
Skvělá třídní fotka:) // opékání vuřtů (i když vuřt jsem nikdy neřekla:D)
šikanujeme se navzájem se síťkama "na motejly" na konec jsme smýkali!:D:D // Jeziny v akci! Aneb pomáhámě těm, kterých je málo, protože druhá půlka se někde oblejzá nebo vymejšlí nevim co:D.
Už sem vám říkala, že naše třída není normální? o.O Uplně běžně telefonujeme svojí vlastní nohou!:D:D // nevím co napsat, prostě moje brejle a kámoši:D
muffiny co upekla kamarádka co slavila:33 // samozřejmě ji musím pogratulovat k patnáctinám:)
A jdeme! Ty 40°se prostě nedali vydržet když jsme byli mimo les:/ // Voda!:D po 8 kilometrech studená voda:D
Volejbálek, který jsme si pak zahráli proti cizí škole a vyhráli! // Je to borec o.O chci taky tak vyskočit:D
Dobře, ten výlet byl po obsahové stránce vážně děs! A ten dozor o.O áááchjo. sem bych se nevrátila, ale jsem ráda, že jsem jela:D

3 komentáře:

  1. Pěkný fotky! :)
    Závidim jak třídu, tak věř nebo ne i ten výlet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vybrala jsi skvělej "výcuc"...:) Takový srnutí celýho výletu i atmosféry tam..:)
    Ale heeeej, my jsme si nedělali srandu z vás, ale z toho jejío "romantickýho místa" jakoooo!!
    Jsou to skvělý fotky:33 Miluju naší třídu:D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vždyť já napsala "někdo z toho srandu mít musí" to nebylo myšleno jako "z nás":D:D já vím, že ste si dělali srandu z těch superromantickejch míst:D

      Vymazat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)