čtvrtek 27. června 2013

50 Ways To Say Goodbye.

Nevěděla jsem jaký nadpis tak jsem tam dala písničku, kterou poslouchám snad nonstop a ten její tex mě baví prostě čím dál tím víc:D (přeloženo ZDE) Videoklip dám pod článek.
Dnes nám učitelka dala třídní fotky a jelikož je venku ošklivo a já nevím co bych psala budu se zas a znovu rozplývat nad naší třídou. Naše třída se fotila v pondělí kdy strašně lilo, ale my jsme dobrovolně šli ven a fotili se tam což bylo vážně zajímavé, ale na konec nelituju, že jsme to udělali, protože ty fotky vypadají pěkně (až na brčálové barvy, ale to už upravuje fotograf:/) a snad poprvé jsme na focení byli všichni! Ano:3
Tohle se fotilo uplně na začátku takže moc lidí nebylo ještě zmoklých:D.
fotka s nejlepší spolusedící 4EVER. nejlepší *vyhvězdičkovaný jméno* :)))
Rebelky!:) ale připadám si trapně:/ nestojím snad ani pořádně na patách, jsem narovnaná, ale stejně sem nejmenší!:D  a to bych měla být vysoká když hraju volejbal:(:D Mimochodem R. spokojená?!?! o.O:D
S holkama a profesorem, kterej je prostě skvělej! Máme s nim spousty suprovejch zážitků, škoda že jde za manželku na mateřskou:(:D.
Ta fotka se všem hrozně líbí, ale H. vypadá jak vrah:D já si nemůžu pomoct:DD ↓ je hezčí, tam se směje:D
Tohle je snad nejlepší fotka co za ty 4 roky mám!:D Je taková,,všichni se tam přirozeně smějem, protože to bylo vtipný:D 
Z třídních fotek by to bylo vše, ale ještě trochu odbočím. Včera jsem byla na vyřazení devítek s *vyhvězdičkovaným jménem* protože tam máme kamarádky a *vyhvězdičkovanýho jména* je to bývalá třída, bylo to hezký tak je tu jedna fotka otamtud:).
A ještě jedna maličkost, minulý víkend jsem byla s hasičema v Hořovicích na kraji, byl to skvělej víkend a tady je jedna (nekvalitní) společná fotka:).
Achjo, to zase bude přefotkováno o.O ale já nevěděla co psát a na hodně blozích sem viděla třídní fotky tak snad sem vás neunudila:D:) ↓ ♥♥

1 komentář:

  1. Promiň, ale nejvtipnější asi bylo na tomhle článku vyhvězdičkovaný jméno :D:D
    Ale joo,fotky máte lepší než my a to jste zmoklý :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)