středa 1. května 2013

Music of the heart. #3

eb35beebe1_85236619_o2

Jsem veliká milovnice coverů, protože mě baví objevovat nové lidi a nové hlasy a navíc každá písnička zní jinak když ji zpívá nový hlas. Takže jakmile se mi oposlouchá originál nebo se mi nelíbí zapátrám po nějakém coveru, který mě velmi často pozitivně osloví a já pátrám dál. Proto mám od některých písniček více coverů, protože ho najdu od jedné zpěvačky, pak od další, pak od další a líbí se mi všechny:). Tak dnes bych se zaměřila na písničku "Thrift shop" kterou jsem měla ráda, ale oposlouchala se tak jsem hledala a našla:) Teď se ji v několika verzích nemohu nabažit! Jen si to poslechněte;).

Pentaotnix nikdy nezklamou!:)

Ten videoklip se jim povedl! Samozřejmě že ne jen videoklip!:)

Ani nevím jak jsem ji objevila, ale hrozně se mi líbí jak tu písničku zpomalila:).A ten její hlas!

To už je jen takový dodatek, že se to dá zahrát i jinak:).
Znáte tuto písničku? Znáte nějaký tento cover? Znáte nějakou osobu, která to přezpívala?
Pokud znáte nějaký dobrý cover jakékoli písničky ráda si ho poslechnu!:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)